dissabte, 21 de desembre de 2013

22 de desembre

A punt de cloure l'any... Marxem amb la família de vacances i, com que aquest cop no hi vaig en bici, dic adéu a aquest any de pedalades, ocells, coneixences (paisatges, indrets i persones), i descobertes de terres del meu país que mai oblidaré. Han estat 12 mesos molt intensos. Finalment he aconseguit arribar a superar les 300 espècies, xifra que mai hagués pensat que assoliria. I, per postres (després de la pedalada d'aquest matí amb en Xevi Vázquez, la primera persona que fa 10 anys em va fer conèixer el món de la bici), he arribat als 10.000 kms (1830 dels quals amb bici estàtica, que m'han servit durant l'hivern, entre setmana i en dies de mal temps per entrenar de valent per quan calgués estar en forma). Aprofito per desitjar-vos molt bones festes a tothom, i explicar-vos que ha estat emocionant compartir amb molts dels qui m'heu anat llegint, els dies de pedalades, de perdre'm per camins, d'arribar a llocs i veure com l'ocell ja no hi era, però també de gaudir d'aquestes meravella alades que tantes satisfaccions ens donen. Però, i ho vull deixar escrit, els ocells han estat "l'excusa" per descobrir, encara més a fons el meu deliciós país.
 
 
"Pájaro a pájaro conocí la tierra", ens escrivia Pablo Neruda
 
"Canto i sempre em sabré, malalt d'amor pel meu país", ens recitava Lluís Llach
 
 
Que passeu unes bones festes de Nadal i un feliç 2014, que sigui ple d'aventures, ple de coneixences i que us lleveu sovint en ports que els vostres ulls ignoraven.

Salut, Pedals i Plomes!
10.004 kms i 304 espècies

 
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada